03/1 Roca del Molí


Nunca es tarde, si la dicha es buena. Este refrany, se’m ve al cap cada vegada que em recorde de l’aventura viscuda el dissabte tres de Gener.
Enguany Papá Mamá Noel em va portar una targeta regal, per a la ferrata multiaventura “la roca del Molí”, i allà que vam anar, Alexandra, Hilario, i jo, tres novells, més acollonats que menys, a veure si el nostre monitor de Viunatura, aconseguia que acabàrem el recorregut. Col·locat el casc, l’arnés, i carregats amb tota la ferralla necessària per a l’activitat, Diego ens explica les normes de seguretat, i el funcionament del dissipador, i immediatament ens fiquem en la ferrata; he de dir que és d’iniciació, pel que hi ha suficients graons i en cap moment hi ha dificultat per a arribar al següent agarre; de seguida vam estar tots dalt, i, després d’un xicotet descans per a comentar esta primera part, ens fiquem en la tirolina; ràpidament li vam agafar el regust, i com té un camí fàcil per a tornar a l’inici, ens tirem tres o quatre vegades cadasqú; a continuació, Diego va muntar un rápel en una xicoteta roca, ens va explicar un poc la manera de muntar-ho, i ens va ensenyar el funcionament del huit, i la tècnica de descens; esta era l’activitat que més respecte em donava, però després de provar-la, va ser la que més em va agradar; una vegada realitzat este xicotet rápel de prova, vam pujar novament per la ferrata uns vint metres, Diego va muntar allí de nou la corda i vam concloure l’aventura, tot l’equip, sense deixar-se cap activitat, rapelant este tram, prou més llarg que l’anterior.
Als meues cinquanta i prou anys, esta ha sigut la primera vegada que he passat per una tirolina, o que he baixat per una roca rapelant, i com ha sigut un matí dels què millor ho he passat en els últims anys, torne a recordar als lectors el refrany amb el què he obert esta entrada.

Gràcies a Violeta per entendre totes les aventures que se m’ocorren, i a Hilario i Alexandra, per acompanyar-me a realitzar moltes d’elles














ULTIMA HORA. Els reis reines mags m’han portat un casc, un arnés, i un dissipador. Açò es posa seriós!










2 comentarios:

Daniel Alcalá Almela dijo...

Després d'haver-te estrenat en la de la Serra d'en Galceran, aquesta et degui saber a poc jejeje.

Pues ves en compte, que lo de les ferrades enganxa...pues ja que tens el equip, ¡¡¡a estrenar la que han muntat Diego i cia. en Villahermosa!!!

Unknown dijo...

Hola Dani.
Vaig passar un matí molt entrengut, i amb Diego de monitor, vaig aprende moltes coses bàsiques de seguretat i maneig del material.
Encara no tinc tot l'equip, pèro no tardaré en completar-lo, i, la ferrata de la Muela, tin per segur, que esta primavera no s'escape.